
Inspirat din faimosul traseu El Camino din Spania, Via Transilvanica a pornit ca un traseu turistic, însă ce a reuşit să dezvăluie nu doar călătorilor, dar şi iniţiatorilor, a depăşit bariera obiectivului turistic, ajungând să aibă un o componentă puternică socială şi economică asupra comunităţilor. Via Transilvanica trece prin 400 de comunităţi de-a lungul a 1.600 de kilometri, iar multe dintre aceste comunităţi, unele aflate în cătune, nici măcar nu visau că turismul poate să le ofere şansa de a creşte sau, pur şi simplu, de a nu dispărea.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Via Transilvanica, mai mult decât un traseu turistic. Cum poate ajuta la dezvoltarea zonelor rurale? Alin Uşeriu, iniţiator: „Peisajul cultural din gospodăria rurală este pe cale de dispariţie, această gospodărie de subzistenţă face parte din identitatea noastră. Prin Via Transilvanica, vrem să scoatem în evidenţă acest peisaj“".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro