Vânzările Dacia la nivel mondial au crescut în primele 11 luni ale anului cu 15,3%, la 207.890 de automobile, de la 180.271de unităţi în aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul de vehicule comercializate de grupul Renault s-a mărit cu 1,3%, la 2,279 milioane. Numărul de maşini vândute de Dacia a urcat cu 16,4%, la 196.918 de unităţi, în timp ce vânzările de modele LCV au scăzut cu 0,9%, la 10.972 unităţi, se arată într-un comunicat al Renault.
În luna noiembrie, vânzările totale ale Dacia au urcat cu 42%, la 22.400 automobile, de la 15.773 unităţi în perioada similară a anului trecut.
Numărul de maşini comercializate de Dacia s-a majorat luna trecută cu 44,9%%, la 21.353 unităţi, în timp ce vânzările de modele LCV au crescut cu 1,43%, la 1047 unităţi.
Pe piaţa europeană, inclusiv Franţa, vânzările Dacia au înregistrat în noiembrie o creştere de 107,2%, ca urmare a succesului modelelor Logan sedan şi MCV.
Modelul Logan a avut succes şi în Brazilia şi Argentina, în urma lansării pe cele două pieţe, în luna iulie, vânzările depăşind 12.000 de unităţi.
Cota de piaţă deţinută de Renault în România, în luna noiembrie, a fost de 38,4%, în timp ce în Franţa a fost de 24,9%, în Turcia de 15,2%, iar în Spania şi Insulele Canare 10,6%.
La nivel de grup, vânzările au înregistrat în primele 11 luni o creştere de 1,3%, la 2,279 milioane automobile, în timp ce avansul din noiembrie a fost de 15,5%, la 214.028 unităţi.
La avansul vânzărilor înregistrat de grup luna trecută au contribuit brandurile Renault, cu o creştere de 14,32%, şi Dacia, cu 42%, în timp ce Renault Samsung Motors a înregistrat un declin de 10,1%.
În primele 11 luni, vânzările grupului au scăzut cu 5% în Europa, inclusiv Franţa, dar în restul regiunilor au crescut cu valori cuprinse între 8,6% în regiunea Asia-Africa şi 32,7%% în zona Americilor.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro