Vânzările japonezilor Brother în România estimate să urce cu minimum 10% în acest an, pe fondul investițiilor în transformarea digitală. "Multifuncționalele domină peisajul vânzărilor, au surclasat imprimantele."

25 martie 2021

Brother România, divizia locală a producătorului japonez de imprimante și multi­funcționale, estimează pentru anul fiscal 2021, care se va încheia la 31 marte 2022, o creștere de cel puțin 10% a business-ului, de la un estimat de 7,7 milioane de euro pentru anul fiscal 2020, a declarat Monica Otlăcan, șeful reprezentanței Brother România, într-o conferință online.

Citeste integral pe profit.ro - Vânzările japonezilor Brother în România estimate să urce cu minimum 10% în acest an, pe fondul investițiilor în transformarea digitală. "Multifuncționalele domină peisajul vânzărilor, au surclasat imprimantele."

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro