Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 13% în vara lui 2021 faţă de aceleaşi luni de anul trecut. În Bucureşti şi Ilfov ritmul e la jumătate. Pentru a analiza evoluţia vânzărilor se iau în calcul atât expansiunea, cât şi inflaţia şi influenţa promoţiilor la raft. Mai exact, creşterea se calculează pornind de la preţul pe care îl plăteşte un consumator la casă

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Braşov, Timiş, Cluj, Constanţa, Bihor şi Iaşi sunt judeţele cu cele mai importante creşteri ale vânzărilor de bunuri FMCG în perioada iunie-au­gust 2021 faţă de aceleaşi luni din anul an­te­rior, de multe ori ritmul fiind de două ori mai alert faţă de cel din Bucureşti şi Ilfov.

Acest articol publicat in categoria „Revista Presei” poate fi citit integral in „Ziarul Financiar„.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – „Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 13% în vara lui 2021 faţă de aceleaşi luni de anul trecut. În Bucureşti şi Ilfov ritmul e la jumătate. Pentru a analiza evoluţia vânzărilor se iau în calcul atât expansiunea, cât şi inflaţia şi influenţa promoţiilor la raft. Mai exact, creşterea se calculează pornind de la preţul pe care îl plăteşte un consumator la casă„.

Etichete:

Alte articole