Vanzarile in cel mai important weekend american pentru cumparaturi, au scazut pentru prima data in ultimii sapte ani. Datele au fost prezentate de catre „National Retail Federation”, consumatorii miliarde USD mai cheltuind cu 1.7 miliarde USD mai putin decat anul trecut.
In medie, un cumparator a cheltuit 407,02 USD in perioada weekend-ului reducerilor, mai putin decat in 2012, cand suma medie cheltuita a fost de 423,55 USD. Retailerii au spus ca acesta scadere a vanzarilor este rezultatul salariilor mici si a instabilitatii economice, fapt care a fost un argument mult mai puternic decat reducerile masive pe care magazinele le-au aplicat pentru a-si imbia clientii sa cumpere.
La nivelul intregii tari, cumparatorii au cheltuit de Black Friday 2013 57,4 miliarde USD, cu 2,7% mai putin fata de 2012, cand suma cumparaturilor de Black Friday a ajuns la 59,1 miliarde USD.
Chiar daca anul acesta retailerii au depus eforturi suplimentare pentru a starni interesul cumparatorilor prin campanii de teasing organizate din timp si prin demararea reducerilor inca de joi, nu au reusit sa starneasca interesul cumparatorilor.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro