Vânzările Dacia în Franţa au atins deja pragul de 100.000 de automobile ale mărcii de când aceasta a fost lansată pe piaţa franceză, potrivit unui comunicat remis miercuri NewsIn. Dacia a reuşit în decurs de numai patru ani, între iunie 2005 şi noiembrie 2008, să urce constant în clasamentul înmatriculărilor din Franţa, situându-se în prezent în topul primelor 10 mărci auto cele mai vândute în această ţară. Astfel, în luna noiembrie 2008, vânzările Dacia au crescut cu 13,9% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 3.845 de unităţi, din care peste 2.000 de unitîţi reprezintă modelul Sandero.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în urma acestui rezultat, cota de piaţă a mărcii Dacia în Franţa a ajuns în luna noiembrie la 2,6%. În ceea ce priveşte vânzările cumulate pe primele 11 luni din 2008, acestea depăşesc 39.000 de unităţi, ceea ce înseamnă o creştere de 38,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2007.
După Franţa, Germania este cea de-a doua destinaţie de export a mărcii Dacia, în această ţară fiind exportate, de la începutul anului 2008, peste 23 000 de maşini.
Potrivit datelor statistice ale Asocitaţiei Producatorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) pe piaţa autohtonă, în primele zece luni ale anului 2008, au fost comercializat un număr de 76.399 de autovehicule Dacia, din care 67.772 sunt autoturisme.
Vânzările Dacia în Franţa au atins, la sfârşitul lunii noiembrie, pragul de 100 000 de unităţi comercializate din momentul lansării mărcii pe piaţa franceză.
Dacia a reuşit în decurs de numai patru ani, între iunie 2005 şi noiembrie 2008, să urce constant în clasamentul înmatriculărilor din Franţa, situându-se în prezent în topul primelor 10 mărci auto cele mai vândute în această ţară.
În luna noiembrie 2008, vânzările Dacia au crescut cu 13.9% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 3 845 de unităţi, din care peste 2 000 de Sandero. În urma acestui rezultat, cota de piaţă a mărcii Dacia în Franţa a ajuns în luna noiembrie la 2,6%. În ceea ce priveşte vânzările cumulate pe primele 11 luni din 2008, acestea depăşesc 39 000 de unităţi, ceea ce înseamnă o creştere de 38,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2007.
După Franţa, Germania este cea de-a doua destinaţie de export a mărcii Dacia, în această ţară fiind exportate, de la începutul anului 2008, peste 23 000 de maşini.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro