Romania si alte piete emergente au consemnat cele mai ridicate ritmuri de crestere a vanzarilor magaizinelor Carrefour in primul trimestru al acestui an, de peste 5%, a anuntat miercuri grupul francez de retail. O evolutie similara a fost consemnata de vanzarile grupului in Argentina, Columbia, China, Polonia si Grecia, potrivit unui comunicat al Carrefour. Cele sapte hypermarketuri Carrefour din Romania au inregistrat anul trecut vanzari de 608,9 milioane euro, cu 39% mai mult decat in 2005.
Valoarea totala a investitiilor realizate in 2006 in Romania a depasit 220 de milioane de euro.
Carrefour Romania a anuntat ca va deschide patru hypermarketuri in acest an si cinci anul viitor, astfel ca isi va extinde reteaua la 16 magazine.
Compania a programat pentru acest an deschiderea a patru noi unitati, doua la Iasi, una la Cluj si o alta in Bucuresti, prin redeschiderea magazinului din apropierea Pietei Unirii, preluat de la compania Univers'All.
Pentru 2008, retailerul a anuntat, anterior, deschiderea de hypermarketuri la Pitesti si Suceava, la care se vor adauga trei unitati noi, la Oradea, Arad si Bucuresti.
Grupul Carrefour, al doilea mare retailer la nivel mondial, a inregistrat in primele trei luni ale anului o crestere a vanzarilor de 5,2%, la 21,48 miliarde de euro, de la 20,42 miliarde de euro, in urma cu un an.
Vanzarile totale de pe piata franceza au urcat cu 1,6%, la 9,85 de miliarde de euro.
Cifra de afaceri a grupului a fost alimentata de cresterea cu 15% a vanzarilor in Asia si cu 10% in America Latina.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro