Vânzările brandului Adidas- inclusiv Euro 2008 - vor fi cu 50 procente mai mari decât la ultimul turneu mondial din Germania, potrivt seful executivului de la Adidas: "Pentru noi, Euro 2008 a fost deja dovedit a fi un mare succes, "a spus Herbert Hainer jurnaliştilor, inainte de meciul Germania - Austria, meci programat pentru aceasta seara. Hainer a spus despre Adidas AG, Nr 2 in echipament sportiv după Nike Inc, ca va depăşi în mod clar dupa euro 2008, obiectivul legate de vânzări - peste 1,2 miliarde de euro.
Vânzările echipamentelor de fobal marca Adidas vor creste de cel puţin 10
ori, comparativ cu Turneul Mondial din Germania.
Estimările pentru anul 2008
Compania se aşteaptă ca vânzările să crească in 2008 si sa ajunga la un "procent unic" iar venitul net să fie cu cel puţin 15% mai mare fata de 2007, ajungand la 551 de milioane de euro.
Adidas este un sponsor oficial al Euro 2008; de asemena este sponsor pentru echipele naţionale din Germania, Franţa, Spania, România şi a campioanei europene Grecia, si sponsorizeaza circa 100 de jucatori.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro