A fost finalizat cu succes auditul de supraveghere pentru evaluarea conformitati sistemului de management atat cu referentialul SR EN ISO 9001:2008 - "Sisteme de management al calitatii. Cerinte" cat si al urmatoarelor linii directoare si specificatii tehnice: SR ISO 10001, 10002, 10003 – Managementul calităţii. Satisfacţia clientului. Linii directoare pentru: coduri de conduită în organizaţii, tratarea reclamaţiilor în cadrul organizaţiilor, soluţionarea litigiilor în afara organizaţiilor si ISO/TS 10004:2010 - "Managementul calităţii. Satisfacţia clientului. Linii directoare referitoare la supraveghere şi la măsurare.
Pe langa certificarea de calitate SR EN ISO 9001:2008, Valoris Center a obtinut si certificarea de mediu SR EN ISO 14001:2005 - "Sisteme de management de mediu. Cerinte cu ghid de utilizare".
ISO 14001 este un standard international, aplicabil tuturor tipurilor si marimilor de organizatii, in toate sectoarele comerciale si de servicii. Acest standard are similitudini in principiile sistemului de management cu ISO 9001, standardul international al managementului calitatii, toate acestea permitand integrarea sistemelor de management. De aceea, Valoris Center a ales sa implementeze un sistem integrat calitate-mediu. De-a lungul intregului proces, Valoris Center a beneficiat de serviciile de asistenta, audit si consultanta specializate ale Acta Consulting & Audit.
“Prin implementarea si certificarea sistemului de management pentru conformitate cu referentialele aratate, Valoris Contact Center face dovada maturitatii afacerii, a increderii pe care partenerii si clientii sai o pot avea in predictibilitatea serviciilor oferite, atat sub aspectul continuitatii cat si al calitatii superioare a cestora. Intr-un mediu economic tumultuos, increderea in continuitatea afacerii si a calitatii acesteia devine un criteriu esential de ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Valoris implementeaza sistemul integrat calitate-mediu
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro