Urmează conferinţa ZF / Raiffeisen „Branduri româneşti“, Piatra Neamţ, joi, 14 noiembrie: Ce stă în spatele unui brand românesc şi cât investesc antreprenorii români în branding

6 noiembrie 2019

Care sunt ingredientele care ajută o companie să devină cunoscută pe piaţă şi cum văd antreprenorii investiţia în brand sunt două dintre subiectele de discuţie care vor fi abordate la eveni­mentul „Branduri româneşti“ de la Piatra Neamţ.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Urmează conferinţa ZF / Raiffeisen „Branduri româneşti“, Piatra Neamţ, joi, 14 noiembrie: Ce stă în spatele unui brand românesc şi cât investesc antreprenorii români în branding".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro