UPC România a pierdut circa 3% din baza de clienţi în perioada 30 iunie 2007-30 iunie 2008, scădere cauzată exclusiv de divizia de servicii de televiziune, în condiţiile în care numărul de abonamente s-a majorat cu circa 5%, reflectând creşteri pe sectoarele de telefonie şi internet.
Numărul total de contracte încheiate de UPC România cu clienţii a crescut cu 5% în intervalul analizat, astfel că la finele lunii iunie firma avea înregistrate 1,65 milioane de abonamente, comparativ cu 1,56 milioane la 30 iunie 2007, reiese din datele UPC Holding, companie olandeză prezentă în 10 state din Uniunea Europeană.
UPC avea, la 30 iunie 2008, 1,31 milioane de clienţi în România, faţă de 1,35 milioane la finele lunii iunie din 2007, reprezentând o scădere de aproape 3%. Declinul a fost cauzat exclusiv de divizia de servicii de televiziune (cablu, cablu digital, DTH şi MMDS), care a pierdut 40.000 de contracte.
Compania a reuşit să atragă 80.400 de clienţi pentru serviciile de internet, astfel că numărul contractelor pe acest segment a urcat de la 137.800 la 218.200 între 30 iunie 2007 şi 30 iunie 2008.
În ceea ce priveşte telefonia, UPC a ajuns la 118.800 de abonaţi în România, comparativ cu 71.900 la jumătatea anului trecut.
Faţă de finele primului trimestru, numărul de clienţi ai UPC România a scăzut cu 9.700, în pofida unor creşteri de 10.700 şi, respectiv, 6.600 de abonaţi la serviciile de internet şi telefonie. Astfel, scăderea a fost cauzată exclusiv de rezultatul diviziei de servicii video, care a pierdut 27.000 de clienţi.
Compania menţionează că deconectările abonaţilor rău-platnici au fost întrerupte în România în primul trimestru al acestui an, pentru a facilita finalizarea implementării noului sistem de facturare.
După încheierea acestui proces în trimestrul al doilea, UPC a reluat procedurile de deconectare a clienţilor restanţieri, inclusiv a celor care au beneficiat de servicii în prima parte a anului datorită schimbării sistemului de facturare.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro