UNIQA in primele 3 luni din 2024: crestere de peste 20% pentru asigurarile non-auto si imbunatatirea continua a profitabilitatii
Anul in care UNIQA marcheaza 15 ani de activitate pe piata asigurarilor din Romania a debutat cu rezultate bune inregistrate de companie in primele 3 luni din 2024.
Potrivit evidentelor statutare, volumul total al primelor brute subscrise de UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata in perioada ianuarie – martie 2024 s-a situat la nivelul de 35,3 milioane euro, in crestere cu 14,5%, comparativ cu acelasi interval din 2023.
Din perspectiva profitabilitatii, la finalul primului trimestru din 2024, cele doua companii UNIQA au raportat in total un profit statutar inainte de impozitare de aproape 5 milioane euro.
"Sarbatorim 15 ani de cand UNIQA a inceput sa construiasca un parcurs de succes alaturi de clientii, partenerii si echipa din Romania. Ne bazam, totodata, pe mai bine de 200 de ani de experienta a grupului financiar UNIQA la nivel european, ceea ce ne aduce nu doar o reputatie solida, ci si competente internationale, prin care oferim clientilor nostri experiente la cel mai inalt nivel. Mai mult decat atat, asocierea strategica cu alte cinci tari din regiunea Europa Centrala si de Est ne ajuta sa valorificam mai bine potentialul nostru de dezvoltare si sa sustinem cresterea gradului de protectie pentru oameni si mediul de business. Aniversarea de anul acesta reprezinta un moment important in evolutia companiei si, cu aceasta ocazie, dorim sa exprimam recunostinta fata de toti cei care au contribuit la ceea ce este UNIQA astazi: un partener de incredere puternic in piata asigurarilor si un membru implicat si responsabil al comunitatii, pentru o viata mai buna impreuna”, a declarat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.
Asigurarile non-auto si cele de viata au mentinut trendul ascendent, fiind principalele motoare de crestere pentru activitatea companiei in prima parte a acestui an.
Astfel, pe segmentul de asigurari non-auto, volumul vanzarilor a atins nivelul de 18,4 milioane euro in trimestrul intai din 2024, fiind in crestere cu 21% fata de perioada similara din 2023.
In ceea ce priveste dinamica solutiilor destinate clientilor retail, asigurarile pentru locuinta au continuat sa castige increderea clientilor, generand un volum de vanzari cu 7% peste cel inregistrat in primele trei luni ale anului trecut.
In zona asigurarilor pentru companii, prin care UNIQA sustine continuitatea si dezvoltarea afacerilor din Romania, cele mai importante cresteri au fost raportate pentru asigurarile de raspunderi (+32%), asigurarile tehnice (+26%) si asigurarile pentru intreprinderi mici si mijlocii (+7%).
Solutiile create de UNIQA pentru asigurarile de sanatate individuale si asigurarile de sanatate pentru companii au ca punct de plecare nevoia clientilor de a avea acces la protectie financiara si servicii medicale de cea mai buna calitate in cazul evenimentelor neprevazute. Pe acest segment, UNIQA se bazeaza pe un potential semnificativ de crestere, confirmat de dinamica accelerata a vanzarilor, care a continuat si in primul trimestru al anului 2024.
Pentru asigurarile auto CASCO, UNIQA ramane angajata in procesul de imbunatatire a calitatii portofoliului, prioritizand calitatea serviciilor si mentinerea unui nivel ridicat al experientei oferita clientilor.
Asigurarile de viata de la UNIQA au generat in primele trei luni din 2024 prime brute subscrise in valoare de 10,4 milioane euro, cu 31% peste cele inregistrate in acelasi interval din 2023, o contributie semnificativa venind din zona asigurarilor traditionale, unde volumul vanzarilor a crescut cu 47%, in comparatie cu trimestrul intai al anului trecut.
“Dezvoltam activitatea UNIQA in zona asigurarilor de viata intr-un ritm peste media de la nivelul pietei si ne asteptam ca tredul de crestere de doua cifre sa continue si in urmatorii ani. Stilul de viata actual si nevoile clientilor nostri se schimba permanent, insa ne bazam pe o mare capacitate de adaptare, specifica companiei noastre, ceea ce ne permite sa reactionam rapid in fata provocarilor din ultimii ani. Lucram continuu la calibrarea produselor si serviciilor si la diversficarea cailor prin care oferim clientilor acces la solutiile de asigurare de la UNIQA in mod facil si convenabil, in functie de nevoile si preferintele lor. Devenim un jucator tot mai relevant pe segmentul asigurarilor de viata, suntem atenti la nevoile clientilor nostri si ale mediului din care facem parte, pentru a contribui la o viata mai buna, impreuna”, a precizat Mihaela Stroia, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari de Viata.
Rezultatele bune inregistrate de UNIQA in primul trimestru din 2024 sunt reflectate si la nivelul scorului de satisfactie acordat de clienti pentru evaluarea experientei lor alaturi de companie, situat la nivelul de 4,5 din 5. Consultantul digital ANA continua sa primeasca feedback pozitiv din partea clientilor, obtinand un scor de evaluare de 4,9 din 5 pentru experienta legata de serviciile online.
In primul trimestru din 2024, numarul petitiilor inregistrate de UNIQA s-a situat la un nivel apropiat de cel din aceeasi perioada a anului trecut. Acest aspect reprezinta, de asemenea, un indicator relevant in ceea ce priveste calitatea experientei clientilor pe parcursul interactiunii cu UNIQA. Astfel, in perioada ianuarie – martie 2024, ambele companii UNIQA au inregistrat, in total, 44 de reclamatii, dintre care 41 unice si 3 conexe.
UNIQA are o istorie de 15 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiaza de peste 200 de ani de experienta internationala, ca parte dintr-un grup financiar cu prezenta puternica la nivel european. Strategia companiei pozitioneaza in centru clientii si are ca prioritate cunoasterea nevoilor acestora si generarea de produse si servicii pentru viata de zi cu zi. Prin modelul sau de afaceri, compania tine cont de specificul segmentelor Retail, Bancassurance si Corporate & Affinity, oferind solutii de asigurare relevante, accesibile si inovatoare, la standarde inalte. Mai mult, sustenabilitatea reprezinta o componenta importanta a strategiei UNIQA, astfel ca organizatia pune accentul pe actiuni care genereaza un impact pozitiv, cu scopul de a contribui la o viata mai buna impreuna cu clientii, partenerii si comunitatea.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro