UniCredit Tiriac Bank a lansat la inceputul acestui an un nou serviciu, care permite reincarcarea cartelelor de telefon mobil pre-platite la orice bancomat (ATM) sau multifunctional non-stop banking (BNA) din reteaua bancii, fara niciun cost suplimentar pentru clienti.
In premiera pentru piata bancara din Romania, UniCredit Tiriac ofera o solutie foarte accesibila, rapida si avantajoasa pentru reincarcarea cartelelor la oricare dintre marii operatori de telefonie mobila : Vodafone, Orange si Cosmote.
Nu numai ca procedeul de reincarcare este extrem de simplu, dar reincarcarea se face automat – clientul nu mai trebuie sa trimita catre operator un cod si sa astepte ca suma sa ii fie transferata pe cartela. Acum, cu aceasta solutie de reincarcare, suma dorita se incarca imediat. Serviciul este disponibil pentru intreaga retea de ATM-uri UniCredit Tiriac Bank, folosind cardul de la orice banca, sau pentru oricare dintre BNA-urile aceleiasi banci, folosind fie un card bancar, fie numerar.
"Pentru noi este foarte important sa oferim solutii inovatoare si avantajoase, care sa ii ajute pe consumatori sa economiseasca timp si efort. Consideram ca prin lansarea serviciului de reincarcare am reusit inca o data sa facem acest lucru – pentru orice posesor de cartela telefonica, dovada fiind numarul mare de reincarcari efectuate in perioada de testare", a declarat Bogdan Spuza, director marketing si segmente in cadrul Diviziei de Retail a UniCredit Tiriac Bank.
Reteaua UniCredit Tiriac Bank numara in prezent aproximativ 460 de ATM-uri si 98 de BNA-uri, acestea din urma putand fi folosite pentru multiple operatiuni : retragere si depunere de numerar, plata utilitatilor, schimb valutar, constituire de depozite la termen etc.
UniCredit Tiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeana de top cu reteaua cea mai extinsa din Europa Centrală si de Est, numarand peste 3.900 sucursale.
In Romania, UniCredit Ţiriac Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de peste 240 sucursale.
Banca isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro