Unde se opreşte „creativitatea“ din industria farma? Nurofen ne informează că „juniorii se pot concentra pe teme. Medicamentul se ocupă de durerea lor de cap“. Profesoară: „Este inadecvată“

18 ianuarie 2024

O reclamă afişată în vitrina unei farmacii la Nurofen Junior 7 ani+ pre­zintă un copil cu textul „Juniorii se pot concentra pe teme. Şi Nurofen se ocupă de durerea lor de cap“. Acest anunţ este criticat de specialiştii consul­taţi de ZF, care spun că du­rerile de cap pot ascunde pro­bleme care trebuie evaluate medical sau pot crea anxie­tate elevilor.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Unde se opreşte „creativitatea“ din industria farma? Nurofen ne informează că „juniorii se pot concentra pe teme. Medicamentul se ocupă de durerea lor de cap“. Profesoară: „Este inadecvată“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro