Una din trei maşini Renault vândute în 2020 a avut ca pornire mediul online. Alexandru Vescu, Re­nault marketing director: „Acest mod de a vinde maşini devine o normalitate“. Vânzările online ajută la concretizarea achiziţiilor de automobile noi, iar un site specializat pe comerţul online reduce timpul de aşteptare

27 aprilie 2021

Noi am început acum doi ani cu vânzările online, iar în 2021 avem deja o creştere de 5% faţă de 2020. Acest mod de a vinde ma­şini devine o normalitate. Sunt clienţi care co­mandă şi plătesc online.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Una din trei maşini Renault vândute în 2020 a avut ca pornire mediul online. Alexandru Vescu, Re­nault marketing director: „Acest mod de a vinde maşini devine o normalitate“. Vânzările online ajută la concretizarea achiziţiilor de automobile noi, iar un site specializat pe comerţul online reduce timpul de aşteptare".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro