Un start-up pe zi. Geanina Hărăbor şi Ioan Morăriţă au creat brandul de cărţi senzoriale Micul Curios după o investiţie de 50.000 de euro

27 ianuarie 2020

Geanina Hărăbor şi Ioan Moră­ri­ţă au creat businessul Micul Curios în 2017, după ce au devenit părinţii a doi copii, Ana şi Filip. Ideea afa­cerii a venit din pasiunea lor de a citi şi din dorinţa de a le in­sufla aceas­tă pre­ocu­pa­re şi copi­ilor lor.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Un start-up pe zi. Geanina Hărăbor şi Ioan Morăriţă au creat brandul de cărţi senzoriale Micul Curios după o investiţie de 50.000 de euro".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro