Un start-up pe zi. Ana Cîrcei a făcut afaceri de 200.000 lei în 2019 cu un magazin online de accesorii pentru bărbaţi după mai mulţi ani petrecuţi în industria modei

10 februarie 2020

Ana Cîrcei, o antreprenoare cu ex­pe­rienţă în domeniul modei, a investit 100.000 de lei pentru a pune pe picioare Regular, un magazin on­line prin care se vând bro­şe, butoni şi ace de cravată, pro­duse dedicate bărbaţilor.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Un start-up pe zi. Ana Cîrcei a făcut afaceri de 200.000 lei în 2019 cu un magazin online de accesorii pentru bărbaţi după mai mulţi ani petrecuţi în industria modei".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro