Un nou patent Apple ar putea insemna sfarsitul radioului comercial

23 august 2012

Un nou patent postat de Apple ar putea sa devina sfarsitul industriei radioului, oferind utilizatorului posibilitatea de a sari peste reclame. Astfel se va putea face o mutare naturala si foarte facila intre emisia radio si materialele media stocate in memoria dispozitivului in momentul in care continutul difuzat la radio nu corespunde intereselor utilizatorului. Aceasta optiune ar dauna semnificativ audientei radiourilor comerciale, mai ales in timpul pauzelor publicitare, principalele generatoare de venit.

Argumentul Apple pentru aceasta aplicatie vine in favoarea utilizatorului, ascultator de radio. La un moment dat acesta ar putea fi afectat de intreruperea emisiunii urmarite, fiind nevoit sa asculte ceea ce se difuzeaza pana la reluarea acestuia. Astfel, daca ascultatorul de radio nu este multumit de o melodie sau doreste sa sara peste pauza publicitara, atunci dispozitivul pe care il foloseste pentru a asculta radio (dispozitiv din gama Apple, bineinteles), aplicatia permite rularea unui material stocat in memoria interna a aparatului, urmand sa revina automat in momentul in care se reia transmisia live. Tehnologia poate functiona atat in cazul streaming-ului pe internet cat si a transmisiilor FM sau AM.

Pentru radiourile comerciale, aceasta aplicatie ar putea insemna sfarsitul deoarece este capabila sa elimine complet publicitatea din progrmame. Reclamele difuzate pe post nu vor ajunge la urechile ascultatorului, fapt care le elimina scopul. Acesta va auzi, in loc de reclame piese pe care le are stocate pe dispozitiv, fiind protejat astfel de mesajul publicitar.

tehnologia poate fi extinsa cu usurinta si la televiziune dar, pentru viitorul apropiat, doar radioul este vizat.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro