Start-up-ul Munch din Ungaria, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce ajută la reducerea risipei alimentare, va intra în circa 1-2 luni pe piaţa din România, primul oraş vizat fiind Bucureşti. În prezent, start-up-ul discută cu restaurante, cafenele, brutării, magazine alimentare şi hoteluri din Capitală, având deja 30 de parteneri pe listă. Planul este însă ca până la finalul acestui an să ajungă la peste 500 de parteneri pe plan local – din Bucureşti şi alte oraşe mari din ţară.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Un nou jucător care luptă împotriva risipei alimentare pe plan local: start-up-ul Munch din Ungaria intră pe piaţa din România în 1-2 luni şi ţinteşte să ajungă la peste 500 de parteneri până la final de an".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro