BrandTailors - companie de strategie si design de brand - a finalizat programul de rebranding pentru Kandia, consolidand notorietatea brand-ului pe piata produselor de ciocolata din Romania si redefinindu-i valoarea. Construita pe principiul valorilor statutare ale Kandia – traditie seculara, autenticitate, calitate fara compromisuri – identitatea vizuala dezvoltata de BrandTailors repozitioneaza brand-ul drept singular in industria romaneasca a ciocolatei, eliminand si devansand cliseele atribuite in mod recurent categoriei.
Astfel, noua indentitate a Kandia scoate in evidenta unica particularitate a carei importanta este definitorie pentru piata produselor de ciocolata – puritatea si abundenta ingredientului de baza, cacaoa, si placerea atribuita gustului acestuia – unificand, totodata, prezenta brand-ului pe toate sub-categoriile in care isi face remarcata prezenta.
"Contrar tendintelor actuale de nereliefare corespunzatoare a beneficiilor produselor de ciocolata de pe piata din Romania, impactul noii identitati vizuale a Kandia este decisiv, prin introducerea unei abordari diferentiatoare in materie de design de ambalaj in categorie – culorile tari si formele fluide devin seducatoare pentru consumatori fara sa tradeze, insa, realitatea graitoare, finala, a beneficiului produselor", spune Melania Moisi, Group Creative Director.
Experienta multisenzoriala asociata gamei de produse este completata prin intermediul teritoriului vizual al brand-ului care consolideaza pozitionarea Kandia drept unica autoritate in materie de ciocolata din Romania.
"Proiectul Kandia este purtatorul unei valori emotionale deosebite pentru BrandTailors. Crescut „din fasa”, inca din 2004, a beneficiat, cu sprijinul companiei noastre, de un avant considerabil atat in piata cat si in inimile consumatorilor, astfel incat sa ii urmeze, cu certitudine, o ascensiune fulminanta si care sa confirme, definitiv, caracterul „evergreen” si notorietatea neegalata a Kandia, de peste 120 de ani pe piata produselor de ciocolata din Romania. Convingerea aceasta porneste, simplu, de la faptul ca, pentru a intelege si desavarsi valoarea brand-urilor create pentru un client de renume, o companie de branding nu trebuie doar sa aiba, cunoasca si aprecieze valoarea proprie. Ea trebuie sa fie valoarea in sine", a declarat Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – consultanta de brand, Ovidiu Pop – design de identitate vizuala, Melania Moisi – design de ambalaj, Alina Cranga si Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar.
BrandTailors are in portofoliu clienti precum The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Intersnak, Pepsico, Lactalis, Tetra Pak, Albalact, Caroli Foods, Kandia, Azuga Waters, Titan, Ţiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree sau Petrom si o serie de brand-uri cunoscute, pe care le-am revitalizat - Kandia, Magura, ROM, Silvana, Zuzu, Fulga, Raraul, Laptic LaDorna, Perla Covasnei, Eurovita, Peak, Antena 1, UTV, Europa FM, Radio 21, BCR Open Romania sau Class Living ori pe care le-am creat – Azuga Apa de Izvor, HapiHap, Grania, Generis, Kand’or, Vibe FM, Naturlich, Yammix sau Phill.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro