ULTIMA ORĂ Clienții First Bank preluați de Intesa SanPaolo reclamă probleme după fuziunea din week-end: nu pot intra pe internet banking și nu le merg cardurile. Banca spune că situația s-a rezolvat

3 noiembrie 2025

Sistarea temporară a serviciilor pentru clienții First Bank preluați de Intesa SanPaolo, în vederea fuziunii din acest week-end, pare să se fi prelungit și luni. Unii dintre clienți reclamă că nu pot accesa serviciul de internet banking și unii reclamă că nu le funcționează nici cardurile în lipsa codurilor PIN. Mai mult, call-centerul este supraaglomerat și nu pot intra în legătură cu operatorii băncii. Banca susține că problemele s-au rezolvat.

Citeste integral pe profit.ro - ULTIMA ORĂ Clienții First Bank preluați de Intesa SanPaolo reclamă probleme după fuziunea din week-end: nu pot intra pe internet banking și nu le merg cardurile. Banca spune că situația s-a rezolvat

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro