Din aprilie, cand Facebook a cumparat Instagram, a inceput un „razboi rece” intre Instagram si Twitter, razboi care a culminat cu introducerea de catre reteaua sociala a unui API care permitea preluarea fotografiilor realizate cu Instagram, dupa care aplicatia foto a reactionat si a retras toate imaginile preluate de pe Twitter.
Lucrurile nu s-au incheiat insa asa. Twitter a reactionat si si-a construit propria aplicatie mobila pentru prelucrarea fotografiilor. In afara de un video de promovare si n comunicat de presa, Twitter nu a facut prea mare lucru pentru promovarea aplicatiei. Demersurile timide de promovare nu afecteaza baza de utilizatori ai Instagram care continua nestingheriti sa foloseasca aplicatia fara sa stie ca mai au si varianta celei de la Twitter.
Faptul ca reteaua sociala nu isi promoveaza deloc aplicatia foto care ar putea sa devina un punct esential in diferentierea de Fcebok si Instagram, o tine ascunsa, parca nu ar vrea a utilizatori sa afle despre ea si sa inceapa sa o foloseasca. In cazul in care demersurile de promovare nu se intensifica, aplicatia Twitter are toate sansele sa mora in anonimat inainte sa fie descoperita de cei interesati.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro