Twitter isi lanseaza produsele publicitare pe piata internationala

22 iunie 2012

Desi s-a confruntat cu niste probleme tehnice la inceputul acestei saptamani care au facut platforma sociala indisponibila pentru mai multe ore, Twitter a anuntat ca intentioneaza sa-si creasca veniturile din serviciile de publicitate vandute in afara Statelor Unite.

Anuntul a fost facut in cadrul unei conferinte de presa la Festivalul International al Creativitatii de la Cannes, cand reprezentantii Twitter au spus ca sunt gata sa-si extinda platforma si serviciile publicitare in 50 de tari pana la sfarsitul anului.

Conform The Guardian, Jack Dorsey, fondatorul Twitter si Dick Castello, CEO-ul companiei, au spus ca acesta expansiune internationala reprezinta directia pe care compania, in varsta de sase ani, ar trebui sa se dezvolte In ceea ce priveste telul suprem care este in mintea celor doi, nimeni nu poate sa-l indice cu exactitate. Fie ca va fi vorba de o listare la bursa sau de o achizitie sau fuziune, cei doi au preferat sa se abtina in a spune clar ce intentioneaza.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro