Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate. Comerţul postpandemie: consumatorii vor căuta produse „made in Romania“, retailerii se vor baza mai puţin pe importuri, iar fabricile autohtone pot ieşi câştigătoare

15 aprilie 2020

Pandemia de Covid-19 a scos la ivea­lă vulnerabilităţile pe care le are co­merţul de astăzi, astfel că după aceas­tă pe­rioadă retailerii vor începe să sus­ţină mai mult producătorii locali şi să se bazeze mai puţin pe achiziţionarea bunu­ri­lor din import. Companiile din retail se schimbă odată cu comportamentul consumatorului.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate. Comerţul postpandemie: consumatorii vor căuta produse „made in Romania“, retailerii se vor baza mai puţin pe importuri, iar fabricile autohtone pot ieşi câştigătoare".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro