Deseori vedem o singura trasatura (sau doua) atunci cand suntem pusi fata in fata cu un anumit tip de produse. Fie denumirea, fie pretul, fie o alta chestiune legata de aspect ne capteaza interesul. In acest proces, doar noi avem de castigat daca acordam o atentie sporita acestor aspecte intr-un mod detaliat. In special cand e vorba de solutii de promovare, unde fiecare amanunt conteaza enorm de mult. Astfel, putem sa alegem in mod corect configurare unor printuri de calitate, care sa aiba un rezultat maxim, indiferent de publicul tinta catre care sa fie adresate. In materialul acesta nu vom prezenta insa aspecte legate de produsele tiparite des intalnite (precum brosuri, pliante, carti de vizita, afise, oferte s.a.) ci vom aborda clasificarile generale si particulare ale mapelor de prezentare. Chiar daca pentru multi acestea trebuie ales doar in functie de dimensiuni sau capacitati, vom vedea ca ele prezinta o serie de trasaturi care le fac incredibile unelte de promovare. Descopera mape personalizate intr-o varietate de caracteristici, ce sa ofere posibilitatea configurarii in functie de contextul in care sunt folosite.
Asadar, inainte de a prezenta alte aspecte complementare, trebuie sa scoatem in evidenta aceasta impartire pe categorii:
- mape personalizate clasice
- mape personalizate cu doua buzunare (in partea dreapta si stanga)
- mape personalizate cu buton CD
- mape personalizate stantate
- mape personalizate speciale
- mape personalizate prin serigrafie
- mape personalizate plastifiate (mat sau lucios)
- mape personalizate cu folio.
Majoritatea acestor mape pot sa adaposteasca intre 10 si 20 de printuri A4 - lucruri ce pot fi descoperite si prin latimea cotorului sau prin alte specificatii ale producatorului.
Alte materiale promotionale pot fi cuprinse aici, datorita buzunarelor speciale si a constructiei ce poate sa difere, a marimii sau dimensiunilor.
Un alt aspect important e pretul - deseori, acesta e afisat pe siteurile de specialitate la o valoare estimativa. Doar printr-o solicitare concreta, se poate obtine o estimare corecta, cat mai apropiata de valoarea finala - se va tine cont astfel atat de numarul de mape ce se doresc a fi comandate, de tipul acestora, modul de finisare si aspectele legate de livrare si plata. In vreme ce unii furnizori pot sa ofere si servicii de grafic design, alti specialisti lasa acest lucru complet la latitudinea clientilor (ei doar executand ceea ce clienti au specificat, intr-un mod cat mai fidel, reprezentandu-l pe plan tehnic). Nu in ultimul rand, personalizarea nu trebuie sa neglijeze evidentele informatii: datele de contact ale companiei, logo-ul, alte beneficii sau servicii recent introduse. Desigur, in functie de locatia in care vor fi folosite, ele pot sa fie configurate in mod diferit - de exemplu, din 200 de bucati, 30 pot sa aiba anumite informatii imprimate pe coperta exterioara, 50 sa fie aranjate grafic intr-un alt mod si asa mai departe - in functie de targul, conferinta, summit-ul, prezentarea la care sunt folosite (sau pentru parteneri si colaboratori).
Pentru a afla mai multe informatii despre variantele disponibile pe piata de specialitate din Romania, pentru a compara preturi si a solicita o oferta potrivita, putem alege oferta variata semnata Bursa de print - sute de producatori din intreaga tara isi prezinta aici gama de mape personalizate, intr-un mod detaliat, ce sa asigure o transparenta aparte acestui proces de achizitie.
» Preluat de pe LivePr.ro - Totul despre gama de mape personalizate (de prezentare)
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro