Tot mai multi clienti cumpara apartamente scumpe pentru revanzare

23 noiembrie 2007

Mai mult de 70% dintre cei care au achizitionat o locuinta prin intermediul companiei Colliers au facut-o in vederea relocarii, 15% pentru inchiriere, 6% pentru vanzare ulterioara, iar circa 7% au achizitionat apartamente pentru copii sau parinti, arata un studiu al diviziei Residential al Colliers. Chestionarul completat de cumparatori mai arata ca 59% sunt angajati, in timp ce restul de 41% au propria lor afacere. Intrebati despre pozitia lor in cadrul firmei, 49% au raspuns ca ocupa pozitii de management, 14% lucreaza in vanzari si 10% in departamente financiare. Primele trei domenii de activitate ale respondentilot sunt: comertul, servicii bancare si consultanta.

Potrivit studiului profilului clientilor care au cumparat locuinte in proiectele exclusive Colliers, 73% din cei intervievati au in proprietate locuinta actuala in care locuiesc cu familia – formata din doi membri (35%), sau trei sau mai multi membri (40%). Informatiile demografice ce caracterizeaza acest grup arata ca 40% dintre ei au sub 37 de ani, iar 36% au intre 37 si 47 de ani.

Aproximativ 60% dintre cumparatori sunt casatoriti, iar in ceea ce priveste venitul, cei mai multi dintre cumparatorii castiga intre 1.000 si 3.000 euro pe luna (42%), urmati de categoria celor cu venituri de peste 5.000 euro/luna care sunt in proportie de 28%. Intervalul 3.000-5.000 euro/ luna este reprezentat de 26% din cumparatorii intervievati.

Colliers Residential are in prezent un portofoliu in valoare de doua miliarde de euro, iar momentan reprezinta in exclusivitate 18 proiecte cumuland peste 8.500 de unitati locative in Bucuresti, Constanta si Brasov. Din punct de vedere al vanzarilor, departamentul a vandut anul acesta peste 1.350 unitati in proiecte proprii, precum si circa 300 locuinte in proiecte ne-exclusive.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro