Toshiba Europe GmbH a anuntat lansarea noului call-center care va oferi prin telefon asistenta si suport clientilor din sase tari din regiune: Romania, Cehia, Slovacia, Serbia, Croatia si Bulgaria. Aceasta este al doilea call-center Toshiba care deserveste regiunea de Centru si Sud Este a Europei, dupa lansarea centrului din Istambul, in data de 6 februarie.
Pornind de la devotamentul companiei fata de utilzatorii sai, Toshiba a implementat aceasta solutie unificata pentru a le oferi utilizatorilor cele mai bune servicii de relatii cu clientii in toate tarile din regiune. Agenti specializati vor raspunde, in limbile respectivelor tari, intrebarilor despre notebook-uri si televizoare si ofera consiliere si diagnostic pentru aceste categorii de produse.
Utilizatorii romani vor putea beneficia de suport profesionist din partea Toshiba prin apelarea numarului local 031.630.02.24, cu tarif normal. Apelurile vor fi redirectionate prin VOIP la Praga unde un agent roman va raspunde intrebarilor, va oferi solutii pentru cererile post-vanzare sau posibilelor probleme pe care un utilizator le-ar putea avea. Call-center-ul va fi operational de luni pana vineri, intre 9.00 am si 18.00.
Markus Kopold Head Service & Customer Care, Digital Products & Services, Europa Centrala si de Sud Est, Turcia si Israel: ”Ne bucuram pentru lansarea celui de-al doilea call-center din regiune. Cu ajutorul acestuia, subliniem devotamentul pe care il avem fata de utilizatorii nostri, acela de a le oferi cel mai bun serviciu de relatii cu clientii.
Ne aflam intr-un proces de continua dezvoltare si inovare, de aceea incercam sa gasim cele mai bune solutii pentru a le oferi utilizatorilor servicii profesionale inainte de achizitie, in timpul utilizarii calculatorului sau al televizorului si, de asemenea, solutii post-vanzare.
Agentii call-center-ului vor avea doua responsabilitati principale: prima se refera la evaluarea cerintei consumatorului. În cazul in care acesta semnaleaza o problema legata de hardware, agentul va recomanda cel mai apropiat centru de service partener. Alte probleme care se pot rezolva la telefon urmand sfatul agentilor specializati inlcud: instalarea driverelor lipsa sau actualizarea lor, recomandarea diverselor setari sau a modului de aplicare a update-urilor. În plus, specialstii in relatii cu clientii sunt pregatiti sa ofere consultanta clientilor pentru a-i ajuta sa isi inregistreze produsul sau sa cumpere o extensie a garantiei.
Toshiba este lider mondial si inovator in tehnologia de avangarda si inalta clasa, un producator si marketer diversificat al produselor electrice si electronice care acopera o gama larga: de la sisteme informatice si de comunicatii, produse digitale de consum, aparate electronice si componente, sisteme energetice (inclusiv energia nucleara), sisteme industriale si de infrastructura sociala si electrocasnice.
Toshiba a fost fondata in anul 1875, iar astazi detine o retea globala de peste 490 de companii, cu peste 204.000 de angajati, iar vanzarile anuale mondiale depasesc suma de 6,3 trillioane de yeni (77 miliarde USD).
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro