“Top managerii sunt copleşiţi de conţinut, cu toate acestea, continuă să caute perspective şi idei noi, creative, inovatoare şi bazate pe fapte"

16 august 2016

Top managerii sunt tot mai atenţi cu privire la sursele de informare pe care le aleg şi apreciază brandurile care dau dovada unui leadership credibil în ceea ce priveşte strategia de vânzare, loialitatea şi valorile pe care le promovează din cauza unei avalanşe de conţinut, arată un studiu realizat Grupul The Economist, în parteneriat cu agenţia globală de relaţii publice şi comunicare integrată HillĂKnowlton Strategies, prezentă în România prin BDR Associates din 2003. Cercetarea a fost realizată în rândul a peste 1.600 de creatori şi consumatori de conţinut de leadership analitic, la nivel global.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "“Top managerii sunt copleşiţi de conţinut, cu toate acestea, continuă să caute perspective şi idei noi, creative, inovatoare şi bazate pe fapte"".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro