V-ati intrebat vreodata de ce lumea este atrasa de anumite logouri si branduri? Se poate sa fie din cauza stilui sau a calitatii, sau pentru ca celebritatile le promoveaza intr-un fel sau altul. In orice caz, o mare parte din succesul unui brand se leaga de logo. Acesta iti creeaza o conceptie despre firma si despre oamenii care ii poarta hainele.
In continuare, site-ul Marketing 20 va prezinta o lista cu zece logouri iconice ale unor firme de imbracaminte celebre.
Brook Brothers este cea mai veche firma de imbracaminte pentru barbati din Statele Unite, iar logoul ei este pur si simplu nemuritor. Prezinta un albastru clasic si un scris vechi, stilizat, alaturi de care este infatisata o oaie atarnand de un frau. De fapt, grafica emblemei este un simbol al vanzatorilor britanici de lana care dateaza din secolul al XV-lea. Mai mult, face trimitere mitul grecesc al lanii fermecate, in care protagonisti sunt Iason si al argonautii.
GAP este una din cele mai populare firme de imbracaminte din Statele Unite si creeaza haine pentru toate varstele. Logoul companiei este unul simplu, cu numele acesteia scris cu majuscule pe un fundal albastru. Dar aceasta emblema rezista de ani de zile fara sa para demodata. Culorile logoului sunt folosite constant in magazine si in reclame, facand din GAP un brand destul de puternic.
Oamenii din intreaga lume recunosc micutul crocodil de pe polourile colorate Lacoste, dar putini stiu originea acestui logo. Firma a luat numele fondatorului ei, celebrul tenismen francez Rene Lacoste. Iar pentru ca atletul era poreclit “Crocodilul” de presa din Hexagon, aceasta reptila a devenit emblema companiei. Se spune ca Lacoste este prima companie care si-a pus logoul pe exteriorul unui obiect vestimentar, si nu in interiorul acestuia.
Gianni Versace si-a dorit o emblema specifica pentru brandul sau de haute couture, iar logoul sau i-a indeplinit cerinta. El o infatiseaza pe creatura mitica Medusa, cunoscuta pentru serpii din cap si pentru caracterul ei periculos. Logoul da firmei o imagine arhetipala, dar in acelasi timp taioasa, care ii atrage pe iubitorii de moda de toate varstele.
Juicy Couture este una dintre cele mai in voga firme in randul femeilor tinere, iar logoul ei este creat astfel incat sa atraga acest tip de public. Pe emblema sunt desenati doi caini care tin o stema cu trei inimi, sub care sta scris “Love P&G”, literele fiind initialele celor doi fondatori ai brandului. Logoul este incununat cu o coroana, iar numele brandului sta scris pe un pergament, dandu-i un aspect regal.
Tommy Hilfiger este cunoscut in intreaga lume ca un brand pur americanesc, iar logoul prezinta intru totul aceasta imagine. Forma sa dreptunghiulara este aproape identica cu cea a steagului Statelor Unite. De asemenea, sunt folosite aceleasi culori intalnite pe drapelul Americii. Desi sunt unele diferente clare de design, este usor de spus ca logoul acestei firme de imbracaminte este menit sa aiba un aspect clasic si patriotic.
Logoul companiei Givenchy este format din patru de G intorsi astfel incat sa creeze un patrat ale carui detalii amintesc de inscriptiile celtice. Emblema este una simetrica si usor de recunoscut si face trimitere directa la numele firmei. Plus ca reprezinta formele ascutite si moda extrema pe care Givenchy o promoveaza.
Logoul celor de la Louis Vuitton are in componenta un L si un V, prima litera fiind aliniata cu cea de-a doua. Este dificil sa intelegem exact ce face acest logo atat de puternic, in afara simplitatii si renumelui mondial. A fost si continua sa fie o piesa vitala a firmei de imbracaminte. Totusi, sa nu uitam ca Louis Vuitton are cel mai copiat si mai contrafacut logo din intreaga lume.
Polo-ul este doar una din cele mai de succes linii vestimentare ale firmei Ralph Lauren, dar cea mai celebra. Dar asta se datoreaza in mare parte logoului care a consacrat-o. Acesta infatiseaza un jucator de polo calare pe un cal, in timpul unui joc, ducand cu gandul direct la numele liniei vestimentare. Pentru ca jocul de polo este asociat cu clasa inalta a britanicilor, logoul aduce o imagine sport si in acelasi timp chic brandului.
Ce este atat de important la acest brand vestimentar? Include doi C intersectati, primul ei fiind intors invers. Desi este un tribut adus fondatoarei companiei, logoul celor de la Chanel este unul din cele mai celebre din lume si este prezent pe fiecare obiect lansat de faimoasa casa, incepand de la parfumuri pana la accesorii si la haute couture. Coco Chanel si-a pus amprenta personala pe obiectele clasice de vestimentatie, iar acest logo reprezinta acea imagine foarte bine.
Comunicat preluat de pe LivePr.ro » Top 10 logouri iconice ale unor firme de imbracaminte celebre
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro