Top 10 branduri romanesti aduce in prim plan 2 banci autohtone

8 iunie 2007

Revista BIZ a prezentat High Impact Brands, un studiu de cercetare al companiei Synovate. Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata claseaza Dacia pe locul 1, urmata de Arctic, BCR si Borsec. Cea mai importanta crestere in topul brandurilor romanesti a fost inregistrata de Banca Transilvania, care a urcat patru pozitii in top, de pe locul 10 clasandu-se pe locul 6.

Coca Cola revine, dupa doi ani, ca lider in topul de impact al primelor 10 branduri din Romania, in urma unui studiului. Pe locul secund se afla compania Nokia, prin prezenta si popularitatea marcii pe piata autohtona. Ariel a continuat sa detina locul 3, reusind sa-si pastreze imaginea si marca de incredere in randul consumatorilor.  Locul 4 in High Impact Brands a revenit companiei Mercedes, care ramane cel mai respectat brand de masini pentru romani. Brandul etalon pentru incaltamintea sport -Adidas- s-a clasat pe locul cinci.

          
Din categoria electronice si electrocasnice, primele doua pozitii au ramas neschimbate fata de anul 2006, fiind detinute de Philips (locul 1) si Arctic (locul 2).
           

In domeniul produselor alimentare, primele locuri au ramas ca in anul 2006, respectiv Jacobs (ca lider) si Poiana (locul secund), evidentiindu-se si cinci noi intrati in top: Africana, Lavazza, Nescafe, Milli si Kandia.
      

Topul brandurilor cu notorietate ridicata pentru bauturile nealcoolice nu s-a schimbat aproape deloc fata de anul 2006, iar pe segmentul bauturilor alcoolice topul este mai dinamic, intrand trei noi branduri, respectiv Timisoreana, Carlsberg si Bucegi.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro