Tomi, un brand cu traditie indelungata si liderul pietei de ketchup in Romania, isi extinde gama cu un nou produs. Din toamna aceasta, cumparatorii pot alege noul ketchup Tomi Light, primul ketchup fara zahar si cu 50% mai putine calorii.
Mai mult, Tomi Light pastreaza acelasi gust inconfundabil al ketchup-ului Tomi Dulce, numarul 1 in preferintele romanilor.
„Noul sortiment de ketchup, Tomi Light, vine in intampinarea nevoilor consumatorilor orientati spre produse mai sanatoase. Tomi Light este creat special pentru tineri activi cu obiceiuri de consum moderne, care prefera o masa cu mai putine calorii”, spune Andreea Toloaca, marketing manager.
Tomi adauga mancarurilor un gust si o savoare deosebite prin cea mai extinsa si variata gama de ketchup de pe piata: Tomi Dulce, Tomi Picant, Tomi Pizza, Tomi X-tra iute, Tomi cel Viteaz (singurul ketchup creat special pentru copii, cu 30% mai putin zahar), iar acum Tomi Light, primul ketchup fara zahar.
Lansarea produsului Tomi Light se va face printr-o campanie outdoor care va cuprinde o serie de proiecte speciale si inovative.
„Tomi Light are un ambalaj original si sugestiv, elementul vizual principal fiind rosia silueta. Dorim sa expunem pe piata acest nou sortiment printr-o campanie outdoor speciala, dat fiind faptul ca Tomi vine mereu cu inovatie de gust si ambalaj” – Andreea Toloaca.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro