Tinerii şi-au cumpărat la fel de multe haine în pandemie, însă au restrâns bugetul destinat cursurilor şi activităţilor educaţionale. Jumătate dintre tinerii din generaţia Z spun că obişnuiesc să cumpere în egală măsură din online şi offline, dar a crescut numărul celor care au început să cumpere mai mult din online

14 ianuarie 2022

Tinerii din generaţia Z, adică cei cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani, au achiziţionat la fel de multe articole vestimentare în pandemie, însă bugetul cursurilor online şi a jocurilor video a fost restrâns, arată un studiu Insights PulseZ, care analizează, printre altele, comportamentul de consum al tinerilor în perioada pandemiei.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Tinerii şi-au cumpărat la fel de multe haine în pandemie, însă au restrâns bugetul destinat cursurilor şi activităţilor educaţionale. Jumătate dintre tinerii din generaţia Z spun că obişnuiesc să cumpere în egală măsură din online şi offline, dar a crescut numărul celor care au început să cumpere mai mult din online".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro