Timberland este liderul la nivel global in ceea ce priveste design-ul, executia si comercializarea incaltamintei de calitate dar si a altor accesoriilor dedicate oamenilor care isi petrec timpul in aer liber. Povestea Timberland a inceput in anul 1918 intr-o mica fabrica producatoare de incaltaminte din Boston, Massachusetts. Bocancii rezistenti la apa lansati de Timberland pe piata din SUA au revolutionat industria producatoare de incaltaminte.
Numele Timberland a fost lasat in anul 1973, desi la inceput a fost cunoscut drept numele pantofilor rezistenti la apa. In 1978 si 1979, Timberland si-a diversificat paleta de articole introducand pantofi casual, anii ‘80 fiind cei care au consacrat brandul Timberland drept un brand international care simboliza un anumit lifestyle. Prima lansare pe o piata internationala a fost realizata in Italia, brandul fiind acum prezent in aproape toate tarile de pe glob. Urmatorul pas in dezvoltarea acestui nume in industria de retail a fost introducerea articolelor vestimentare si a pantofilor pentru femei.
O importanta activitate sociala in care este implicat si pe care o sponsorizeaza acest brand este “City Year”, o activitate care vizeaza munca in folosul comunitatii realizata de tinerii din Boston.
Gama de articole Timberland este diversificata in mod constant si include: ceasuri, sosete, rucsacuri, incaltaminte pentru copii dar si alte echipamente. In 1998 a fost lansat Timberland PRO, seria "Workboots for the Professional™.
Produsele Timberland pot fi gasite in marile magazine dar si in magazine specializate, precum si in concept stores deschise in: America de Nord, Europa, Asia, America Latina, Africa de Sud si Orientul Mijlociu.
Succesul Timberland se datoreaza si determinarii oamenilor din spatele acestei afaceri care au dorit sa faca din acest brand un “must have” (Trebuie sa-l am!) pentru cumparatori si un “must carry” (Trebuie sa-l vindem/sa-l avem!) pentru magazinle de retail din intrega lume.
Compania a fost numita de revista Fortune ca facand parte din “Top 100 Companies to Work for” (Topul celor 100 de companii pentru care sa lucrezi), in ultimii noua ani.
Scopul principal al companiei ramane producerea de incaltaminte de o foarte buna calitate, acest lucru permitand dezvoltarea cu 4% a acestui segment in 2005, ajungand la 1,2 miliarde de dolari si facilitand dezvoltarea in alte categorii cheie.
Produsele Timberland sunt distribuie prin intermediul marilor lanturi de magazine, a magazinelor independente sau a celor deschise in regim propriu, in aproape 90 de tari.
Succesul obtinut de Timberland in Europa este dovedit de faptul ca in 2005, pentru al saselea an consecutiv, vanzarile din acesta zona au reprezentat aproximativ 44% din totalul vanzarilor, o afacere de aproape 700 de milioane de dolari. Tarile in care Timberland se bucura de o prezenta semnificativa si de succes sunt: Marea Britanie, Italia, Germania, tarile scandinave, Benelux iar de cativa ani si Romania. In Romania sunt in prezent deschise patru magazine Timberlnd, locatiile fiind fie centre comerciale, fie locatii stradale.
Extinderea in sistem de franciza a conceptului Timberland in Romania se face respectand o serie de conditii impuse de francizor la nivel global: achitarea unei taxe de franciza de 4 500 de euro, investitia globala in deschiderea unui astfel de magazin (amenajarea spatiului, stocul de marfa etc) ajungand la 80-90 000 de euro. Francizatul nu trebuie sa achite nicio redeventa ulterioara francizorului. Francizorul solicita detinerea/inchirierea unui spatiu comercial stradal sau un spatiu intr-un centru comercial din marile orase ale tarii. Suprafata acestuia ar trebui sa fie de 70-90 de mp.
Mai multe detalii despre acesta franciza puteti obtine de la consultantii THINKBIG International la numarul de telefon (021) 312 51 41 sau pe http://www.franciza.ro sau http://www.thinkbig.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro