Tim Cook isi cere scuze fata de clientii din China

2 aprilie 2013

CEO-ul Apple, Tim Cook si-a cerut scuze pentru greselile pe care le-a comis compania sa fata de clientii din China, dupa au aparut o serie de acuzatii legate de serviciile post-vanzare oferite chinezilor. Acestea ar fi fost mai putin complexe decat cele oferite in alte colturi ale lumii in care produsele Apple au castigat popularitate. Acuzatiile au fost obiectul unei ample campanii media desfasurate de televiziunea de stat CCTV.

Scandalul a inceput luna trecuta, cand pe canalele media au aparut o serie de stiri care anuntau o politica discriminatorie aplicata de Apple pe piata din China. Acuzatiile faceau referire ca Apple prefera sa repare produsele stricate cumparate de clientii chinezi, in timp ce pe alte piete, cum ar fi Statele Unite, le inlocuiesc.

In prima instanta, Apple a raspuns ca termenii de garantie din China sunt similari cu cei care functioneaza pe toate pietele pe care compania este activa.

Totusi, cu ocazia scrisorii deschise trimise de Tim Cook, sunt subliniate o serie de diferente care discrimineaza clientii chinezi, fapt pentru care Apple si-a revizuit politicile de garantie.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro