Companiile Metro Cash&Carry si Elvila au de furca in aceste zile. Cetatenii au sesizat ca persoane neavizate incearca sa insele clientii fideli ai magazinelor printr-o metoda deja cunoscuta - cartele preplatite si premii mari. Ambele tentative de frauda se bazeaza pe acelasi scenariu -clientii se confrunta cu un val de "cartele preplatite cu premii fabuloase", premii ce anunta si 4.500 de euro. Atentie! Nimeni nu va rasplateste regeste, in acest mod... si mai ales, nici un magazin nu detine asemenea promotii "incantatoare", fara o mediatizare agresiva! Mai mult, companiile tin sa precizeze: ca nu organizeaza promotii sau concursuri care presupun alte achizitii sau taxe suplimentare, toate promotiile desfasurandu-se in cadrul magazinelor companiei, fiind anuntate la locul de vanzare.
Metro Cash&Carry avertizeaza ca persoane care se declara in mod ilegal reprezentanti ai companiei au abordat in ultimele zile mai multe persoane, in incercarea de a le convinge sa cumpere cartele preplatite pentru telefoanele mobile, pentru a intra in posesia unor false premii.
"In ultimele zile, mai multi cetateni au fost contactati de persoane care se prezinta ca fiind reprezentanti ai Metro Cash & Carry Romania si care anunta interlocutorii ca au castigat premii importante la o promotie. Pentru a intra in posesia presupusului premiu sau a contravalorii in bani a acestuia, ar fi fost nevoie sa cumpere cartele reincarcabile pentru telefoane mobile sau sa achite contravaloarea livrarii premiului la domiciliu", se arata intr-un counicat al companiei.
Compania anunta ca nu are nici o legatura cu aceste persoane, care incearca sa insele clientii si cere celor care sunt abordati de asa-zisi reprezentanti Metro sa se adreseze organelor de politie.
La Elvila, aceasi reteta!
Infractorii au trimis mai multor utilizatori de cartele de telefonie un mesaj cu identitate ascunsa prin care ii anuntau ca au castigat un mobilier de lux in valoare de 4.500 euro oferit de Elvila. Pentru a intra in posesia premiului, utilizatorii trebuiau sa sune la un alt numar de telefon comunicat in textul mesajului. Dupa apelarea acestui numar, destinatarului i se cerea sa achizitioneze o cartela telefonica reincarcabila, sa o razuiasca si sa comunice codul de reincarcare, pentru ca acesta sa fie verificat.
Prin urmare, persoanele responsabile de aceasta frauda isi incarcau telefoanele, iar "pagubitii" ramaneau fara creditul achizitionat si fara falsul premiu. Pana in acest moment, compania Elvila a primit zeci de reclamatii de la persoane care au primit aceste mesaje mincinoase. Elvila a initiat deja o investigatie cu ajutorul firmelor implicate si al autoritatilor competente.
Pentru a evita cresterea ratei de fraudare, Elvila sfatuieste utilizatorii de telefonie mobila sa verifice orice informatie care promite premii in schimbul codurilor de reincarcare a cartelelor SIM, pe pagina de internet a companiei unde sunt anuntate in exclusivitate toate promotiile.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro