Tendinţă pe piaţă. Mărcile „no name“ pierd teren pe piaţa sucurilor din fructe: minus 17% în 2018

12 noiembrie 2019

Consumul de sucuri pe bază de fructe şi nectaruri a crescut anul trecut cu aproape 5% faţă de anul precedent şi s-a ridicat la 67 de milioane de litri, adică puţin peste 3,5 litri per capita, arată calculele ZF pe baza datelor de la Asociaţia Europeană a Producătorilor de Sucuri de Fructe (AIJN).

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Tendinţă pe piaţă. Mărcile „no name“ pierd teren pe piaţa sucurilor din fructe: minus 17% în 2018".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro