Telemunca, o facilitate implementată forţat în această perioadă, vine cu o oportunitate pentru centrele BPO şi call-centere: posibilitatea de a angaja din oraşele mici. „În industria noastră este mai puţin relevant de unde lucrează angajaţii. Este important să aibă cunoştinţele necesare şi o conexiune bună de internet.“

9 aprilie 2020

Telemunca, o facilitatate implementată forţat în această perioadă din cauza pandemiei de COVID-19, poate deveni o oportunitate pentru centrele BPO (business process outsourcing) şi call-centere, părţi ale industriei de outsourcing.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Telemunca, o facilitate implementată forţat în această perioadă, vine cu o oportunitate pentru centrele BPO şi call-centere: posibilitatea de a angaja din oraşele mici. „În industria noastră este mai puţin relevant de unde lucrează angajaţii. Este important să aibă cunoştinţele necesare şi o conexiune bună de internet.“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro