Telekom le-a dat motive de bucurie acţionarilor în trim. II: profitul operaţional a crescut cu 26%, la 36 mil. euro, chiar dacă veniturile au scăzut uşor. Menţinerea veniturilor grupului aproape de nivelul din anul anterior, în ciuda crizei, a fost susţinută de proiectele IT & C livrate de divizia B2B

7 august 2020

Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari fur­nizori de servicii de comu­­nicaţii fixe şi mobile, a con­­tinuat să piardă clienţi în al doilea trimestru şi chiar a coborât sub pra­­gul de un milion de clienţi pe segmentul de internet fix, însă a reuşit să livreze rezul­tate financiare pe placul acţionarilor - un pro­fit operaţional mai mare şi venituri aproa­pe egale cu cele din anul precedent, în ciuda contextului dificil provocat de criza sani­tară.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Telekom le-a dat motive de bucurie acţionarilor în trim. II: profitul operaţional a crescut cu 26%, la 36 mil. euro, chiar dacă veniturile au scăzut uşor. Menţinerea veniturilor grupului aproape de nivelul din anul anterior, în ciuda crizei, a fost susţinută de proiectele IT & C livrate de divizia B2B".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro