Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, a continuat să piardă clienţi în al doilea trimestru şi chiar a coborât sub pragul de un milion de clienţi pe segmentul de internet fix, însă a reuşit să livreze rezultate financiare pe placul acţionarilor - un profit operaţional mai mare şi venituri aproape egale cu cele din anul precedent, în ciuda contextului dificil provocat de criza sanitară.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Telekom le-a dat motive de bucurie acţionarilor în trim. II: profitul operaţional a crescut cu 26%, la 36 mil. euro, chiar dacă veniturile au scăzut uşor. Menţinerea veniturilor grupului aproape de nivelul din anul anterior, în ciuda crizei, a fost susţinută de proiectele IT & C livrate de divizia B2B".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro