Telekom continuă contrele cu grupul Discovery: Am pierdut câteva sute de clienţi TV după ruperea contractului. A fost o decizie bună. Grupul încearcă o lovitură de imagine: Ghiţă Ciobanul, care a devenit celebru în reclame pentru Vodafone, „portat“ în campaniile publicitare ale Telekom

11 februarie 2020

Grupul Telekom a pierdut doar câteva sute de clienţi ai serviciilor sale de televiziune după ce a rupt la finele anului trecut contractul cu gigantul american Discovery, ceea ce arată că decizia de a nu semna prelungirea contractului a fost o decizie de business bună, a declarat Andreas Elsner, director executiv marketing rezidenţial şi vânzări naţionale în cadrul Telekom România, în cadrul unei conferinţe de presă.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Telekom continuă contrele cu grupul Discovery: Am pierdut câteva sute de clienţi TV după ruperea contractului. A fost o decizie bună. Grupul încearcă o lovitură de imagine: Ghiţă Ciobanul, care a devenit celebru în reclame pentru Vodafone, „portat“ în campaniile publicitare ale Telekom".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro