Telefoanele nu mai sunt utilizate pentru „a da telefoane” – alte 5 actiuni mai frecvente decat efectuarea apelurilor

Categorie: Afaceri

Un studiu recent a dezvaluit cele mai frecvente motive pentru care utilizam telefoanele mobile. Surprinzator, efectuarea de apeluri telefonice nu se numara printre primele 5, desi aceasta era principala functie a unui telefon mobil in momentul inventarii sale.

Cercetatorii au stabilit faptul ca trimiterea si primirea de SMS-uri, navigarea pe internet si chiar utilizarea alarmelor au devenit actiuni mai frecvente decat apelarea persoanelor din agenda. Mai mult decat atat, sondajele au aratat ca aproape 4 din 10 respondenti considera ca s-ar descurca cu un telefon mobil, chiar daca acesta nu ar avea instalata functia de apeluri telefonice.

Studiul a fost realizat de Hailo, creatorii unei aplicatii care permit gasirea unui taxi la fiecare 2 secunde. Citat de publicatia Mirror, directorul executiv al Hailo, Tom Barr, a declarat ca „functiile unui smartphone s-au dezvoltat si s-au imbunatatit extraordinar de mult pe parcursul ultimului deceniu, oamenii folosind aplicatiile care le aduc mai multe avantaje”. Intr-adevar, avand tot mai putin timp la dispozitie, mesajele, comparativ cu apelurile, sunt cea mai buna solutie pentru a economisi minute pretioase.

De asemenea, accesarea retelelor sociale (in special Facebook) sau citirea e-mailurilor sunt actiuni mai frecvente decat apelurile telefonice. Alte functii destul de folosite sunt: programarea alarmelor, calculatorul, calendarul, accesarea site-urilor web (mai ales cumparaturi online).

Lista celor mai frecvente 10 actiuni pe telefoanele mobile – mai jos:

1.Trimiterea SMS-urilor
2.Primirea SMS-urilor
3.Citirea e-mailurilor personale
4.Navigarea pe internet
5.Programarea alarmelor
6.Efectuarea de apeluri telefonice
7.Trimiterea e-mailurilor personale
8.Verificarea orei
9.Calculatorul
10.Accesarea retelei Facebook


Alte articole