tazz by eMAG şi-a crescut vânzările de peste 13 ori în 2020 după investiţii de 26 mil. lei în tehnologie. Compania vrea să angajeze 100 de specialişti IT pentru a susţine dezvoltarea platformei

Platforma de livrări tazz (fostul Eu­CeMananc), intrată în 2019 sub umbrela grupului eMAG, a reuşit să-şi majoreze vânzările de peste 13 ori în 2020, după investiţii de 26 milioane de lei în tehnologie şi în îmbunătăţirea procesului de livrare.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "tazz by eMAG şi-a crescut vânzările de peste 13 ori în 2020 după investiţii de 26 mil. lei în tehnologie. Compania vrea să angajeze 100 de specialişti IT pentru a susţine dezvoltarea platformei".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro