Tariceanu: Clienti multumiti inseamna afaceri profitabile

15 martie 2007

Protectia consumatorilor este unul dintre obiectivele strategice ale Guvernului Romaniei pentru ca dorim sa cream un sistem institutional de tip european, capabil sa serveasca intereselor tuturor cetatenilor, a declarat prim-ministrul Calin Popescu Tariceanu, intr-un comunicat de presa cu ocazia Zilei mondiale a drepturilor consumatorilor. ''Clienti multumiti inseamna afaceri profitabile'', suna mesajul prim-ministrului Calin Popescu Tariceanu, de Ziua consumatorilor, 15 martie.
    
 
Cetatenii-consumatori trebuie sa isi cunoasca drepturile si sa se adreseze institutiilor competente ori de cate ori le sunt incalcate aceste drepturi. Iar institutiile competente trebuie sa raspunda prompt si sa verifice fiecare caz in parte, se precizeaza in comunicatul Guvernului.
          
Cetatenii si ANPC incepe sa se creeze o relatie de parteneriat, bazata pe incredere reciproca. Astfel, in ultimii cinci ani numarul celor care s-au adresat ANPC cu diferite sesizari s-a dublat. ''Consumatorul roman nu mai este dispus sa faca rabat de la calitate si nici nu mai trateaza cu resemnare situatiile in care constata ca produsele pe care le-a cumparat nu corespund calitativ'', a aratat Calin Popescu Tariceanu.
 
Consumatorii din Romania, cetateni europeni, sunt mai constienti de drepturile pe care le au, stiind ca o autoritate guvernamentala le protejeaza sanatatea, viata si interesele economice. Prim-ministrul si-a exprimat convingerea ca ANPC va continua actiunile de control si, acolo unde este cazul, va lua toate masurile care se impun pentru prevenirea si combaterea practicilor care dauneaza vietii, sanatatii, securitatii sau intereselor economice ale consumatorilor.
     
Guvernul Romaniei va acorda si in continuare sprijin activitatii de protectie a consumatorilor, in concordanta atat cu Strategia nationala in domeniu, cu Programul de guvernare, cu Planul de actiuni al ANPC pentru anul 2007, cat si cu Programul de actiuni comunitare in domeniul protectiei consumatorilor pentru perioada 2007-2013, se precizeaza in incheierea comunicatului.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro