Compania clujeană Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători români de pe piaţa de circa 1 mld. euro a produselor cosmetice, îşi vinde produsele atât în comerţul tradiţional, cât şi în cel modern, respectiv în lanţurile de supermarketuri, hipermarketuri şi farmacii, în total în câteva mii de unităţi offline.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Susana Laszlo, Cosmetic Plant: Suntem prezenţi pe rafturile a 2.000 de farmacii, dar şi în reţelele de super şi hipermarketuri şi în comerţul tradiţional. Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant din Cluj-Napoca a fost fondat acum circa trei decenii de familia Susanei Laszlo şi a ajuns la afaceri 2,5 mil. euro anul trecut".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro