Suntem #LIVE - episodul 2 din seria "Excelența în digitalizarea Relației cu Clienți”

25 noiembrie 2021

Astăzi discutăm în jurul importanței primelor interacțiuni cu clienții și modul în care tehnologia ne poate ajuta să creăm o bună primă impresie, să identificăm corect nevoile clienților și să ofertăm în acord cu aceste nevoi.
Invitații de astăzi Dorin Andreica (Soft Net Consulting), Mihai Baloiu (Orange Business Services) Mihai Guran (Tech Angels) și Radu Predescu (Autonom) ne vor oferi insight-uri importante despre următoarele subiecte:

- Cum ne ajută tehnologia, inteligența artificială și digitalizarea pentru a avea o comunicare personalizată, profesională și cu maximum de șanse de succes la prima interacțiune cu un potențial client;
- Abordarea inițială a prospecților folosind tehnologia (telefon vs email vs mesaje directe prin platforme de socializare pro și contra);
- Cum ne pregătim pentru prima întâlnire și cum ne ajută tehnologia în acest sens (întâlnire fizică vs întâlnire virtuală pro și contra);
- Identificarea corectă a nevoilor și cum ne ajută inovațiile tehnologice să mapăm corect nevoile clienților cu produsele și serviciile noastre;
- Setarea cadrului pentru al doilea contact (întâlnire fizica vs întâlnire virtuala pro și contra);
- Vom analiza studii de caz și vom prezenta exemple de bună practică.


Video - Suntem #LIVE - episodul 2 din seria "Excelența în digitalizarea Relației cu Clienți”


Sursa: Business Days

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro