Sun Plaza anunta un trafic de vizitatori susţinut în săptămâna care a succedat inaugurarea de pe 25 februarie. 300.000 de persoane au trecut pragul Sun Plaza în perioada 1-7 martie. Astfel, numărul vizitatorilor de la deschidere până în prezent a crescut la 615.000, aproximativ 1 din 3 bucureşteni descoperind deja destinaţia de senzaţie Sun Plaza. Cifrele sunt apreciate de administrator ca fiind extrem de pozitive, în condiţiile în care majoritatea zilelor scurse de la deschidere au fost de lucru.
În ultima săptămână, mixul de branduri de fashion din Sun Plaza a fost completat cu noi nume, precum Pimkie, Nine West şi TNT. Alături de acestea, B&B Collection, Splend’or şi Optiblu au inaugurat magazine, în timp ce zona de food court şi-a îmbogăţit oferta prin deschiderile Jumbo Vietnamese Food şi La Naşu’ Café. Seria deschiderilor va continua şi săptămâna aceasta, operatorii Humanic – încălţăminte şi Hervis – modă şi echipament sportiv urmând să deschidă pe 11 martie două spaţii acoperind peste 1.600 m2. Toate aceste mărci au contractat spaţiile anterior inaugurării din 25 februarie.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro