Sugarpova, povestea brandului de dulciuri al Mariei Sharapova

21 august 2013

Prima actiune de marketing a brandului de dulciuri lansat de maria Sharapova a fost in timpul US Open, cand jucatoarea de tenis a aparut pe tabloul principal purtand numele marcii sale de dulciuri. La acel moment, a starnit rumoare deoarece toata lumea credea ca sportiva isi va schimba numele. Nimeni nu cunostea planurile antreprenoriale ale Mariei Sharapova, iar la sfarsitul turneului sportiva a socat di nou, revenind la numele ei obisnuit.

Brandul ramanea intr-un con de umbra, dar numele Sugarpova era in mintea tuturor fanilor tenisului. Au urmat o serie de alte actiuni care au dezvaluit intr-un mod creativ ceea ce se ascunde de fapt in spatele numelui pe care Sharapova si l-a insusit pentru turneul US Open.

Ideea schimbarii numelui nu a fost apreciata de catre fanii jucatoarei de tenis care sunt uimiti cum a putut sa se vanda pentru a-si lansa linia de dulciuri. Pana la urma, Sharapova se lanseaza in afaceri, incearca sa-si gaseasca surse de venit pentru cand nu va mai putea sa joace tenis si este absolut normal sa-si foloseasca numele si notorietatea pentru a-si face cunoscut noul brand.


 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro