Studiu IRES: Mai mult de 900.000 de elevi din învăţământul preuniversitar nu au acces la un dispozitiv pentru şcoala online, de 3,6 ori mai mulţi decât în evaluarea Ministerul Educaţiei

Circa 32% dintre copiii înscrişi în învăţământul preuniversitar din România nu au acces la un dispozitiv dedicat pentru şcoala online, adică 903.870 elevi, un număr de 3,6 ori mai mare decât cel din cea mai recentă evaluare a Ministerul Educaţiei şi Cercetării, conform unui studiu realizat de Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie (IRES), Federaţia Părinţilor şi Aparţinătorilor Legali (FEPAL) şi Fundaţia Viaţă şi Lumină.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Studiu IRES: Mai mult de 900.000 de elevi din învăţământul preuniversitar nu au acces la un dispozitiv pentru şcoala online, de 3,6 ori mai mulţi decât în evaluarea Ministerul Educaţiei".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro