“Masurarea va deveni un subiect major atat in 2011 cat si de acum incolo. Acest accent se va resimti evident si in social media, de vreme ce aceasta componenta ocupa un loc din ce in ce mai mare in campanile de marketing si in comunicare, in general. Nu inseamna ca pana acum, rezultatele nu erau masurate in aceste medii. Existau, doar ca se bazau pe rezultatele cantitative, numar de “likes†pe Facebook, followers pe Twitter, numar de comentarii pe bloguri,†a declarat Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR, Londra
In privinta industriei locale de comunicare, specialistii agentiilor cele mai cunoscute, cu portofolii importante, sunt de acord aproape la unison, considerand ca exista acum o asa-numita presiune asupra dezvoltarii unor tehnici de masurare in PR si a stabilirii obiectivelor catre rezultatul de business. De asemenea, parteneri si directori in cadrul agentiilor locale apreciaza ca digitalizarea, unificarea domeniului comunicarii prin integrarea ultra-specializarilor pe fiecare componenta, integrarea PR-ului total in cadrul celorlalte componente de comunicare si marketing si, nu in ultimul rand, orientarea catre consumator, sunt principalele abordari intr-o strategie de comunicare functionala.
Despre PR Forum 2011
Intre 15-16 martie 2011, PR Forum, cea mai importanta conferinta despre comunicarea corporativa si relatiile publice reuneste la Bucuresti, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel, nume importante din comunitatea locala si internationala de comunicare si relatii publice, sinonime cu premii si campanii de succes pentru branduri globale. Astfel, prima zi de eveniment beneficiaza de prezenta a 3 specialisti in comunicarea de brand care aduc cu ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Stephen Davies, inainte de PR Forum 2011: ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro