Start-up-ul Munch din Ungaria, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce ajută la reducerea risipei alimentare, a intrat oficial pe piaţa din România, lansând aplicaţia pe plan local mai devreme decât estimase iniţial (aprilie-mai). În prezent, aplicaţia Munch este disponibilă utilizatorilor din Bucureşti, punându-le acestora la dispoziţie din 72 de locaţii de la 52 parteneri. Printre partenerii Munch de pe plan local se numără localuri precum Ibis, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill, Hello Donuts, Ciorbe şi Plăcinte şi Manay Chinese Food.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Start-up-ul Munch din Ungaria a lansat oficial pe piaţa din România aplicaţia sa contra risipei de mâncare. Alexandru Ţurcanu se va ocupa de vânzări pe plan local".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro