Pana la inceputul anului viitor, compania Starbucks va initia un sistem prin care consumatorii din SUA pot plati comenzile in avans, prin intermediul smartphone-urilor.
Potrivit calculelor companiei, optiunea va deveni disponibila mai intai in Portland, la sfarsitul acestui an, apoi la nivel national, in anul 2015.
Este o masura de imbunatatire a serviciilor, afirma oficialii Starbucks. Intr-adevar, avand in vedere meniul tot mai diversificat, comenzile clientilor pot fi mult intarziate, in special daca acestia cer bauturi sau feluri de mancare care trebuie sa fie incalzite. In acest mod, compania incearca sa castige clientii care, in special dimineata, cand fluxul de consumatori este mai mare, renunta sa mai astepte la cozi si pleaca.
De asemenea, Starbucks intentioneaza sa consolideze loialitatea consumatorilor cu aplicatia de plata prin telefonul mobil. Pentru fiecare achizitie, clientii castiga puncte care pot fi acumulate pentru a plati produse din meniu.
Sursa: News.com.au
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro